sobota, 17 listopada 2012

Niczym Afrodyta!

Witajcie kochane :)

Dzisiejszy wpis dotyczyć będzie sukienek asymetrycznych. Pojawia się również nazwa z ogonem ale mi osobiście nie pasuje ona do tego fasonu. Sukienki tego typu są delikatne i subtelne. Nadają sylwetce niesamowitej lekkości, są bardzo kobiece. Kojarzą się z Afrodytą- boginią piękna.
Na początku nie byłam do nich przekonana, owszem podobały mi się "na kimś" ale no właśnie ciągle było jakieś "ale". Tak szczerze to bałam się tej sukienki, ten krój był dla mnie za odważny. Wystarczyło jednak przymierzyć tylko raz asymetryczną sukienkę i spojrzeć w lustro :)  Wszelkie obawy zostały daleko w tyle a ja uśmiechałam się sama do siebie i czułam pełnię wdzięku i gracji.
Brakowało mi jedynie morza, piany i Cypru by narodzić się na nowo :D

Przedstawiam Wam asymetryczne sukienki, które w sprzedaży oferuje nam Riplay.pl

Sukienki posiadają usztywniane miseczki, które uwydatniają biust. Po wewnętrznej stronie została wszyta gumka dzięki, której sukienka idealnie przylega do ciała i nie zsuwa się.





A teraz asymetryczna sukienką w bajkowych inspiracjach!
Do tego fasonu pasuje niemalże wszystko! Zobaczcie same botki, sandałki, czółenka a nawet glany.

 


 źródło zdjęć: pinterest.com


Pozdrawiam  i życzę przyjemnego weekendu!!!
Kaśka z Riplay :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękne suknie <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJU, zakochałam się! wszystkie te sukienki śliczne macie, brakuje mi tylko okazji, na którą mogłabym ją założyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy krój sukienek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely cool blog! I really like your posts. They are very interesing. Come by and let's follow each other on GFC! I would love to have your support on my blog! It would mean so much to me!

    http://aprender-a-sonhar.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki i kolory ! :) A inspiracje, bardzo inspirujące !! :)

    pozdrawiam:)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Piękne sukieneczki i inspiracje ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń