czwartek, 15 listopada 2012

Na niebiesko!

Cześć kochane :)

Wybaczcie mi, że moja aktywność ostatnio jest tak słaba. Same dobrze wiecie,że czasem jak zacznie się coś walić to wszystko na raz :(

Na szczęście piękna pogoda dodaje mi sił i energii!

Dzisiejszy wpis będzie pod wpływem pozytywnych emocji jakie wywiera na mnie aktualny kolor nieba! Mam nadzieję, że i Was niebo też jest tak piękne a pogoda bajeczna!

Niebieski ma mnóstwo odcieni począwszy od ciemnego granatu, przez intensywny kobalt, żywy i radosny turkus a kończąc na spokojnym błękicie.

Oto "parę" perełek z sklepu Riplay.pl w niebieskiej barwie ;)


Okrycia wierzchnie


Na codzień- koszula/spódnica





  
Sukienki






Sukienki przy zakupie których modną mini spódniczkę z kokarda dostajecie gratis!!!

Szczegóły promocji tutaj: Kup sukienkę! Spódniczka gratis!



Pozdrawiam!!
Kaśka z Riplay!  :)


7 komentarzy:

  1. O tak wiem coś o tym jak się wali to po całości ..tylko zawsze wierzę że po burzy słońce świeci i tego Ci życzę :)))Koszula z białymi wstawkami świetna ...i faktycznie super propozycje zarówno jeśli chodzi o kolor i fasony :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy ;D niebieski jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no ... jest na co popatrzeć... same perełki, szczeglnie podoba mi się koszula z białymi wstawkami

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie wygladam w niebieskim:P a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne propozycje!!
    jestem zauroczona:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie przepadam za niebieskim...

    OdpowiedzUsuń