poniedziałek, 12 listopada 2012

Koszula w kratę!

Witajcie kochane!

Ostatnimi czasy na blogu dominowały sukienki i spódnice. 
Dzisiejsza propozycja/inspiracja będzie wywodzić się z garderoby męskiej :)
Mam na myśli koszule w kratę! Nie tak dawno kojarzyła mi się tylko i wyłącznie z tatą, dziadkiem i wujkami! Teraz króluje wśród kobiet a grono jej wielbicielek stale się powiększa :)

Sklep Riplay.pl w swej ofercie posiada świetne modele koszul w kratę. W 4 modnych, żywych kolorach- każda z Was pewnie znajdzie barwę odpowiednią dla siebie.
To co najbardziej mnie w nich przyciąga- to wcięcie w tali, dzięki takiemu fasonowi koszula idealnie przylega do ciała i podkreśla kobiece kształty- koszula od taty raczej takich cudów nie jest w stanie zdziałać ;/

Oto i one


Lazurowa                                                              Różowa


Pomarańczowa                                                     Niebieska


Zobaczcie same jak można w koszuli w kratę wyglądać pięknie, gustownie i kobieco ♥














 ♥  ♥ 


źródło zdjęć: pinterest.com

Pozdrawiam!
Kaśka z Riplay 





17 komentarzy:

  1. koszule w kratke są świetne!zwłaszcza czerwone

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne kolory.
    zapraszam na nowy post u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wszystkie ;))

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koszule w kratę!!! Te są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kratka rządzi . W mojej szafie również. Całuję, monile

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak świetne koszule ..:))Kratka jest super :*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koszule! Już mam 2 w kratę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś za kratą nie przepadam, ale tutaj wygląda całkiem zachęcająco... :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others:
    http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam koszule w krate, są ponadczasowe!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie pobija wszystkie inne!!! Ależ słodziak :)))
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam koszule w krate <3
    w moim przedostatnim poście jest nawet jedna :)

    OdpowiedzUsuń