środa, 31 października 2012

Tydzień w spódnicy cz. I

Dzień dobry!! 

U mnie niebieskie niebo i piękne słońce pogoda sama zachęca nas do ubrania spódnicy! Na spodnie przyjdzie jeszcze czas!

Riplay.pl przeprowadza akcję promocyjną pt: "Tydzień w spódnicy". 

Wszystkie spódnice i spódniczki macie okazje kupić w niższych cenach do niedzieli włącznie. 

Wkrótce święta, spotkania w gronie rodziny elegancka spódnica idealnie będzie pasować na spotkania przy stole. Jest okazja by kupić taniej- zachęcam do obejrzenia wszystkich modeli!

Dziś przedstawię Wam elegancką spódnice z dwoma kontrafałdami na przodzie. 
Rozkloszowana u dołu.
Z tyłu zapinana na zamek. 
Tkanina: 60% poliester, 35% wiskoza, 5% elastan
Podszewka 100% poliester 
W pięciu modnych kolorach! Dwa stonowane- szarość i beż i trzy mocne barwy które ożywią każda stylizację! 

ZAPRASZAM NA ZAKUPY  ;)












 
Wymiary spódniczki znajdziecie na  Riplay.pl  w zakładce MODA DAMSKA -- SPÓDNICE.
 
Inspiracje 






źródło zdjęć: pinterest.com 

Pozdrawiam! :-) 


Kaśka z Riplay.

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za miły komentarz :) spódnice to bardzo kobieca sprawa , przejżę oferte....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz :-) Paznokcie rzeczywiście czasochłonne - 3 godziny wyjęte z życiorysu ;-) A co do spódniczek to aktualnie poszukuję skórzanej w literę "A".

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne,ale jakos siebie w nich nie widze;)
    mozesz kochana polubic i udostepnic u siebie na fb funpage? bede wdzieczna:* https://www.facebook.com/butyRenee

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczki bardzo fajne, w sam raz dla mnie. Ten fason doskonale maskuje szerokie biodra:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne spódniczki:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spódnice <3 szukam właśnie rozkloszowanej , są cudowne .

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za odwiedziny :)
    Już wpadła mi w oko jedna spódniczka w waszym sklepie :)
    Pozdrawiam http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała spódnica! W szczególności pomarańczowa!:)
    Pozdrawiam + obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna spódniczka :)
    ale jestem niska i wolę krótsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, świetne spódniczki! dobrze, że trafiłam na Twój blog, naprawdę mi się podoba, będę tu zaglądać częściej. koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje ;)

    Bardzo fajne inspiracje

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni zestaw jest niesamowity!!! :) Sama ostatnio mam bzika na punkcie spódnic.... a przyznam szczerze że to do mnie niepodobne :P :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne są!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń