niedziela, 14 października 2012

Pomarańczowe pomarańcze.

Cześć ;)

Na początek ważna informacja: Dnia 15.10.2012 na stronie sklepu Riplay.pl będą trwały prace serwerowe. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy!



Pochłonięty kilogram mandarynek, surówka z marchewki i spacer wśród złocistych drzew podsunęły mi wczoraj pomysł.. ;) Dziś na blogu dominować będzie kolor pomarańczowy!
Żywy, ciepły idealnie komponuje się z kolorystyka panująca obecnie za oknem. 

Oranż, ceglasty, miedziany, tycjan, cynamonowy,  marchewkowy, rudy co nazwa to inny odcień pięknej pomarańczowej barwy. 

Sklep Riplay.pl oferuje odzież w pomarańczowej kolorystyce.

Przedstawię to co najbardziej przypadło mi do gustu ♥


1. Pomarańczowa marynarka. 
Zapinana na guziki. Łaty na łokciach i kołnierz w beżowo-brązowej barwie.
Idealna na codzień do jeansów jak i również na imprezę- ożywi każda stylizacje.


                                                    
2. Ceglasta, pikowana kurtka. 
Mocny kolor i sportowy styl. Posiada kaptur w sam raz na deszczowe dni.



3. Oranżowe spodnie- cygaretki. Proste nogawki i praktyczne kieszonki.
Uatrakcyjnią szary, brązowy lub czarny płaszcz.

4.  Marchewkowa mini z przodu z kieszeniami i suwakami (kojarzy mi sie z baskinka).
W mojej wizji w rockowym stylu do czarnej ramoneski, czarnych rajstop i butów z ćwiekami.  


 5.  Pomarańczowy, kwiecisty motyw dominuje na sweterku. Zapinany na guziki.



 6.  Modna, kobieca sukienka. Kojarz mi sie z stylem sukienek lat '50.
Rozkloszowany dól, dekolt w łódkę, rękawki  3/4. Odważne połączenie dwóch mocnych kolorów jednak pomarańcz króluje.  



7. Sukienka- pensjonarka. Piękny, rudy kolor z akcentem eleganckiej czerni na kołnierzyku w pasie i dole sukienki.


W pomarańczowym klimacie♥

                



 

                



                    
                                









źródło zdjęć: pinterest.com

Przypominam trwa Jesienny konkurs  do wygrania ciepły golf:




Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!
Kaśka z Riplay ;-)

36 komentarzy:

  1. tak jak napisałam, są wygodne ale tak czy siak trzeba uważać i się nie przechylać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałabym marynarkę, kwiecisty sweterek i sukienke pensjonarke :) uwielbiam pomarańcz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kuteczki , ale kolor nie dla mnie ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor i kojarzy mi się z jesienią,ale niestety ja nie wyglądam w nim dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. październik jeszcze trwa, więc zapraszam Cie do wzięcia udziału w tagu: październik miesiącem maseczek! Szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super tematyka bloga :)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka i siódma sukienka są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej podobają się spodnie i sukienki ♥
    btw uwielbiam pomarańcz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor tego golfu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za miły komentarz :-) U Ciebie chyba najbardziej spodobała mi się kurtka. Chociaż te cygaretki też są ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej ale cudeńka !:)
    a ja całe życie myślałam, że nie znoszę koloru pomarańczowego na ubraniach i właśnie zmieniłam zdanie:)
    marynarka i kurtka cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. z miłą chęcią, obserwuję w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje :))
    strasznie ciepło mi się zrobilo jak obejrzałam te stylizacje z tym ciepłym kolorkiem :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta marynarka :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej spodobała mi się marynarka i sukienka;) to połączenie pomarańczu i różu jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  16. pomarańczowa marynarka jest mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    ZAPRASZAM NA KONKURS - DO WYGRANIA DOWOLNA RZECZ ZE SKLEPU PRESKA, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=photo_comment

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię pomarańcze jesienią ;)
    Spódniczka ma świetny fason ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to nie przepadam za pomarańczowym, ale te Huntery z chęcią bym przygarnęła : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Do mnie pomarańcz nie pasuję- mam włosy wpadające w złote tony więc wtedy wszystko się nie ładnie zlewa:)
    Jednak kalosze chętnie wezmę:D

    P.S obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe ppomarańcze, sukienki super <3

    co do włosów to farbuje Lorealem, mroźna czekolada :) zapraszam do przeczytania jednego z moich ostatnich postów "new in" - tam dokładnie widac tą farbę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pomarańczowy :)
    Dziękuję za komentarz i wizyte :) zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś mi się wydaje, że pomarańczowy będzie "hitem" na wiosnę/lato 2013 ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coraz bardziej przekonuję się do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj kolor fantastyczny !!! Marynara godna uwagi ! Pozdrawiam i zapraszam częściej !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten kolor jest świetny! Taki ceglasty jest idealny na jesienne dni, ożywia szare kolory za oknem :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwsze zdjęcia są ładne, fajnei wygląda połączenie pomarańczowego z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kalosze Huntery pomarańczowe - odlot!

    OdpowiedzUsuń