środa, 17 października 2012

Kto kocha płaszcze??

Cześć wszystkim !!!

Odpowiadając na pytanie z tytuły chyba mogę stwierdzić, że my! - Kobiety!
Dla mnie jesień bez płaszczu jest nie możliwa tak samo jak dla PZPN nie możliwe było wczoraj zamknięcie dachu na stadionie. Wybaczcie,  musiałam ;) 

Trencz- o nim konkretnie dziś mowa. Charakteryzuje się szerokim pasem w tali i guzikami w dwurzędzie. Szperając w internecie znalazłam wspaniałe słowe dotyczące trencza. 

"Gwiazdy poznały się na wyjątkowym wdzianku, a dzięki nim pokochały go miliony. Trencz to same sprzeczności: praktyczny, ale elegancki, funkcjonalny, ale pełen klasy, z jednej strony ma w sobie męski, surowy pierwiastek, z drugiej jest szalenie kobiecy. Łączy nonszalancki luz z niewinnym wdziękiem."
www. fashionnow.pl

Riplay.pl oferuje swoim klientkom jesienne płaszczyki- typu- trencz
Prosty, elegancki i zawsze modny fason pozwala na tworzenie bardzo wielu różnorodnych stylizacji. Pasek idealnie podkreśla talię i eksponuje kobiece kształty. Zapinany na guziki ułożone oczywiście nie inaczej jak w dwurzędzie. 

 Czerń, karmel i morska zieleń.
Zresztą zobaczcie, podziwiajcie sami




Inspiracje














źródło zdjęć: pinterest.com


Modernizacja strony sklepu Riplay.pl ciągle trwa. Czytelniczki i klientki bardzo proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.
W ramach rekompensaty w najbliższym czasie zorganizuję jakiś rabat/promocję. :-)

Tymczasem zachęcam do udziału a naszym Jesiennym konkursie
Ciepły, modny golf może być właśnie Twój! 

Pozdrawiam!
Kaska z Riplay ;-)

24 komentarze:

  1. Super płaszcze:) Świetny fason:) Modne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcze bardzo mi się podobają, niestety ja posiadam tylko jeden czarny.

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne płaszcze :)

    Dziękuję Ci bardzo za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam płaszcze a ostanio znalazłam swój idealny w sh za śmieszną cenę ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super te płaszczyki powybierałaś :)) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakos nie moge sie przekonac do plaszczy, ale te są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwa trencze czarny i beżowy :)
    P.s.wysyłacie odzież za granicę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne trencze ...swój też bardzo lubię :))dziękuję pięknie za komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę interesujący blog! chętnie będę tu zaglądać częściej mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i dodasz go do obserwowanych ;)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam trenche! Najchętniej kupiłabym w każdym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam plaszcze! jestem fanka, wsyztskie sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie bym najlepiej kupiła!
    cudowne kolory <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak fantastyczny, dwurzędowy trencz na jesień. Ja mam w swojej szafie takowy, w czerwono-białą kratę. Mimo upływu lat jest wciąż modny :) Ładne kolory płaszczów Riplay ale wiele dziewczyn drażni ta klamra w pasie (wiem z autopsji), więc może warto by ją było zastąpić czymś innym, delikatniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Super inspiracje ! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe kolory i swietne posty.
    obserwuje;)
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  16. hahhahahaahhaha z tym meczem to po prostu komedia :D:D:D:D

    spoko kochana chętnie odpowiedziałam na pytanko :) to moj kolor, którego używam stale i napewno nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny posmysł na post!
    Obserwuję i liczę na wzajemność. W wolnych chwilach zapraszam do mnie w odwiedziny.
    Pozdrawiam Ewelina.

    modnywieszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te płaszcze <333 każda z nas je kocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja! To każda kobieta powinna miec w swojej szafie!Piekne modele!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwialbiam :) mam kilka ale ciągle potrzebuję nowych botakich nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń