piątek, 12 października 2012

Jesienne sukienki.

Dzień dobry ;-)

Wybaczcie moi drodzy obiecałam, że na stronie sklepu pojawi się kolejna cześć kolekcji Jesień 2012. Niestety sprzęt komputerowy jak na złość odmówił posłuszeństwa. 
Aktualnie trwają intensywne prace by ogarnąć cały ten harmider. 
Mam nadzieję, że niebawem wszystko wróci do normy :-)

To może nacieszmy oczko tymi nowościami, które są już dostępne na stronie sklepu Riplay.pl
Co powiecie na te sukienki?
Świetnie pasują do grubszych rajstop, kozaczków lub botków.
Dla mnie to genialnym pomysł by wyglądać kobieco w chłodniejesz dni i oderwać się od spodni, które bywają rutyna w okresie jesienno-zimowym.

Moje faworytki

 




1. Niebieska sukienka z szarymi pasami po bokach. Podłużne pasy optycznie wyszczuplają sylwetkę , to dzieki nim mianowana jest nazwą: Slim
Prosty, klasyczny fason. Zamek z tyłu sukienki. 












2. W tym przypadku urzekł mnie kolor: musztardowy.
Ma długie rękawy i ciekawy kołnierz wokół szyi.














3. Pierwsze moje skojarzenie to Audrey Hepburn.
Dlaczego?
Kobieca, subtelna. Rozkloszowana u dołu z dekoltem w łódkę.













4. Buraczkowy/ bordowy- jeden z najbardziej pożądanych kolorów tej jesieni. Prosta sukienka z 3 złotymi ćwiekami na przedramieniu ułożonymi asymetrycznie. A może marynarka w militarnym stylu?? W dwurzędzie ozdobne złote guziki , kołnierz- stójka.













5. Kobiecość i klasa. Niby prosta ale bardzo szykowna sukienka z długim rękawem. Dwa kontrastujące kolory świetnie wysmuklają talie. 











Zachęcam do zapoznania się z szersza gama fasonów i kolorów jesiennych sukienek na stronie  Riplay.pl

Inspiracje

 



źródło zdjęć: pinterest.com

Zapraszam do udziału w  "Jesiennym konkursie"  , który trwa do 31 października. Prowadzimy również  "Sondę". Każda pochwała i krytyka jest dla nas cenna wskazówka.


Pozdrawiam!
Kaśka z Riplay  :-)





16 komentarzy:

  1. Miałabym problem, którą wybrać... Ale chyba musztardowa najbardziej do mnie przemawia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. czarno-biała piękna! bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne sukienki, lecę oblukać sklep :)

    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 zdecydowanie moją faworytką! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sukienki! Ta czarno - biała prezentuję się znakomicie!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się sukienka niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej ;)
    zapraszam na mojego nowego bloga z biżuterią handmade !
    czekoladowoooo@blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sukienki :) Inspiracje też bardzo fajne :)

    pozdrawiam serdecznie
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojoj dziękuje ! :) A mnie coś pociąga w nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje bardzo ! Piękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne sukienki<3 trzecia od góry<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje ;)

    Zapraszam na konkurs:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater

    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  13. trójka najlepsza;) Chociaz miała silne konkurentki;p

    OdpowiedzUsuń