wtorek, 23 października 2012

Imitacja skóry- spodnie na jesień 2012!

Cześć kochane! :)

Zamierzałam się, że dziś przedstawię Wam sukienkę, która śni mi się po nocach ostatnimi czasy! Zmieniłam zdanie po obejrzeniu prognozy pogody! Końcem tygodnia mają być tylko 3 stopnie ciepła i deszcz/śnieg!!
Ciężko będzie się przyzwyczaić do takiej aury po tylu słonecznych, ciepłych dniach. Ze względu na niezbyt ciekawe warunki atmosferyczne, które maja do nas zawitać warto pomyśleć nad zakupem spodni. :)


W ofercie sklepu: Riplay.pl  znajdziecie 2 modele modnych spodni typu: rurki w których zakochałam się od pierwszego zobaczenia!
Materiał spodni odgrywa najważniejsza rolę- imitacja skóry
Sztywny materiał łudząco przypominają prawdziwą skórę naturalną. Jest jednak na tyle elastyczny by efektownie dopasować się do sylwetki i modelować kształty. 

1. 
Rurki - imitacja skóry, kolor czekoladowy 
Na dole nogawki- suwaczki (złote).
 



2.
Rurki- imitacja skóry, kolor zielony 
Najmodniejszy odcień zieleni w tym sezonie-
                                      MILITARNY!




Inspiracje




źródło zdjęć: pinterest.com
polyvore- moje pomysły ;-)
Wciąż trwa: Jesienny konkurs!


Pozdrawiam! :-)
Kaśka z Riplay. 

29 komentarzy:

  1. świetne porteczki :)
    wposowuja się idealnie w obecen trendy jesienne :)
    Buziaczki

    p.s.
    bardzo dziękuję za odwiedziny i milusiński komentarz:)
    zapraszam częściej będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skórzane spodnie caly czas są modne! świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie ...jedne skórzane mam i jestem zadowolona :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie podobaja mi się te spodnie :)
    szkoda że wszędzie są jeszcze takie drogie :(
    Dziękuję za miły komentarz :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ah co ja bym dala za skorzane rurki :P <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zielone spodnie bardzo mi się spodobały. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam prawie takie same z mohito jak te czarne z złotym suwaczkiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się spodnie w tym stylu :).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie we wszystkich wydaniach, bardzo ciekawe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnieg?!O nie tylko nie to!!!! A ja już swoje idelane spodnie ze skóry znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już spodnie skórzane mam, ale te pierwsze rurki są świetne :)

    P.S. bardzo dziękuję za ten przemiły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne dla dziewczyn o szczupłych nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie, uwielbiam rurki takiego typu :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki. Spodnie fajne, wyglądają konkretnie jakby miały chronić przed wiaterkiem, także będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam czarne i koniecznie muszę się znowu zaopatrzyć w takie :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. I like this post so much:I adore leather pants!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Last day to win an N&K Designs arm party worth $200!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają fajnie aczkolwiek nie wiem, czy czułabym się w nich komfortowo :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie się najbardziej podobają klasyczne, czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam legginsy z czarnymi skórzanymi wstawkami ale Wasze propozycje również bardzo przypadły mi do gusty, chyba najbardziej wersja kolorystyczna z zielenią w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam skórzane spodnie
    xoxo

    OdpowiedzUsuń