poniedziałek, 29 października 2012

Dziś okryje nas ponczo!

Witajcie :-)

Na Waszych blogach pojawiły się już ciepłe stylizacje i pierwsze zdjęcia w zimowej aurze. Zimę możemy przyjąć z uśmiechem na twarzy, jedyny warunek musi być spełniony: musi nam być ciepło :)
Co powiecie na ponczo? Nosicie? A może ciężko Wam się do niego przekonać? 
Dla mnie to jedno z najwygodniejszych okryć. Idealnie pasuje do stylizacji na luzie jak i do eleganckiej spódniczki. Można ubrać pod niego niezliczona ilość swetrów gdy jest zimno wtedy będzie służyć jako okrycie wierzchnie jak i również pasuje pod płaszcz.
A może powróci jeszcze ciepła i piękna jesień a narzutkę ubierzmy samą ;-) 

Na stronie sklepu Riplay.pl znajdziecie świetne poncza- narzutki w 4 modnych kolorach tego sezonu!


Kobieco - TAK
Modnie - TAK
Ciepło - TAK
Ode mnie 3 razy TAK!!!

 
Bordo/burgund ♥                                                             Camel


 Czerń ♥                                                                  Niebieski




Ponczo można w tali przewiązać paskiem wtedy będzie prezentować się jak luźny kardigan typu nietoperz.
W krainie inspiracji









                               źródło zdjęć: pinterest.com    
Pozdrawiam! :-) 
Kaśka z Riplay. 
             

8 komentarzy:

  1. Ponczo u mnie też jak najbardziej tak :) Szkoda ze ostatnio mam tak dużo ważniejszych wydatków.. No ale dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W kolorze camel najlepsze jak dla mnie :) dziękuję za zaproszenie, z pewnością wybiorę coś dla siebie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne poncza i super kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  4. powoli się do poncza przekonuje, chociaż długo to trwało :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info o sklepie. Za chwilę zobaczę ofertę

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się poncza bardzo podobają, aczkolwiek w mojej szafie jeszcze żadnego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba najbardziej to granatowe:):):)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń