wtorek, 30 października 2012

Dzień spódnicy! Świętujemy!

Cześć :-) 




Dziś 30 października- międzynarodowy dzień spódnicy!!
Z okazji święta , które dziś  obchodzi jedna z najbardziej kobiecych cześci garderoby  Riplay.pl ma dla Was NIESPODZIANKĘ!! - organizujemy akcję pt: "Tydzień w spódnicy" 

Od dziś do niedzieli włącznie jest okazja by kupić modne, eleganckie i szykowne spódnice w dobrych cenach.

 Wybrane modele będą tańsze nawet o 15%!!!

Dzięki spódnicy czujemy się kobieco i atrakcyjnie! To właśnie ona zarezerwowana jest dla nas - kobiet (z wyjątkiem Szkocji ;))
Mimo chłodu załóżmy dziś spódniczkę wypadłoby uczcić to święto a kto inny może to zrobić jak nie my! 

Zapraszam i życzę Wam udanych zakupów! 

Na zdjęciach moje ulubienice ♥ 
Resztę modeli zobaczcie same na Riplay.pl w zakładce MODA DAMSKA --- SPÓDNICE.







 

Pozdrawiam!
Kaśka z Riplay ;)

5 komentarzy:

  1. fajniutkie rzeczy :)) bede tu zagladala jak czegoś będę potrzebowala to kupię:)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia spódniczka po lewej stronie z baskinką jest prześliczna ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ku nieszczęściu mojego mężczyzny przegapiłam dzień spódnicy... przeszłam ten dzień w spodniach. Co ja mam teraz zrobić???

    Bardzo fajna ołówkowa czerwona spódnica :)

    OdpowiedzUsuń